Przetargi - archiwum

Uniewaznienie przetargu na remont 3 sal

                                                                                                                      Bystrzyca Kłodzka 29.06.2011

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowanie o udzielenie   zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:  Remont trzech klas w budynku  stanowiącym siedzibę Zespołu  Szkól Ponadgimnazjalnmych w Bystrzycy Kłodzkiej

Postępowanie o udzielenie zamówienia  Nr 156480-2011 z dnia 14.06.2011 r.

 

                Działając na podstawie art. 93 ust.3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j.  Dz. U z 2010, nr 113, poz. 759) zawiadamiam ,iż postępowanie niniejsze zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne: Wszystkie oferty, które zostały złożone w powyższym postępowaniu przewyższały kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r, nr 113,poz.759). Cena najkorzystniejszej oferty  przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Dziękujemy za wzięcie udziału w przetargu i zapraszamy do udziału w ponownych.

 

 

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dyrektor szkoły; mgr Dorota Barbara Łakucewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 czerwca 2011 13:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Arkadiusz Witkowski
Ilość wyświetleń: 2062
29 czerwca 2011 13:38 (Arkadiusz Witkowski) - Dodanie dokumentu.