Bystrzyca Kłodzka 29.06.2011
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont trzech klas w budynku stanowiącym siedzibę Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnmych w Bystrzycy Kłodzkiej
Postępowanie o udzielenie zamówienia Nr 156480-2011 z dnia 14.06.2011 r.
Działając na podstawie art. 93 ust.3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U z 2010, nr 113, poz. 759) zawiadamiam ,iż postępowanie niniejsze zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne: Wszystkie oferty, które zostały złożone w powyższym postępowaniu przewyższały kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010r, nr 113,poz.759). Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Dziękujemy za wzięcie udziału w przetargu i zapraszamy do udziału w ponownych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Bystrzycy Kłodzkiej